Instelbare benzinedrukregelaar voor het instellen van de brandstofdruk van carburateurs en injectie-systemen.
Verstelbare benzinedrukregelaar voor injectie-systemen.
Instelbereik 1 t/m 5 bar (15-70PSi).
Wordt geleverd met 8mm aansluitingen en extra aansluiting voor bijvoorbeeld brandstofdrukmeter.
Sytec instelbare brandstofdrukregelaar voor benzine, E85 en diesel van aluminium voorzien van handige draaiknop.
- 8mm aansluitingen- tot 10bar instelbaar- 5mm vacuum / turboaansluiting (tot 3 bar)
Brandstofdrukmeter met scalering tot 7bar.
Voorzien van 1/8"NPT aansluiting op bijvoorbeeld de AIR004 benzinedrukregelaar.
Meter is gevuld met glycerine.
Instelbare benzinedrukregelaar voor hogere druk injectiesystemen met dubbele membraam voor extra "Boost". Geschikt voor standaard en getunede auto's.
Na het instellen van de injectie werkdruk (1 tot 5 bar) krijgt men bij het accelereren een extra drukboost van 0,8bar waardoor de auto sneller reageert op het gas (1,7x) en beter zal oppakken en bij vol vermogen de gewenste hoeveelheid aan brandstof zal krijgen.
De PowerBoostValve is voorzien van 8mm slang-aansluitingen.
FSE Race Verstelbare brandstofdrukregelaar AIR007 / AIR008
FSE RACE Verstelbare Brandstof Druk Regelaar voor brandstofinjectie voertuigen. Helpt bij constante druk van de brandstof bij het uitvoeren van een hogere boost en brandstofrail druk te handhaven. Ontworpen voor aangepaste prestaties voertuigen.
Deze geavanceerde brandstof drukregelaar kan worden gebruikt als een statisch vaste drukventiel of variabele vacuüm / turbo druk. De klep heeft maximale stroom 5lts / min. instelbaar van 1.5 bar tot 6 bar. 1: 1 verhouding ontworpen voor kartering en is getest tot 10 bar. Dit apparaat is een goede keuze voor turbo voertuigen
Benzinedrukregelaar voor auto's die normaal voorzien zijn van injectiesysteem en zijn omgebouwd naar conversie met carburateurs.
De retourleiding die normaal op injectie-systeem zit kan behouden blijven.
De regelaar kan een druk van 6 bar terugzetten naar 0,15bar
Benzinedrukregelaar voor auto's die zijn voorzien van Turbo met een enkele carburateur, zoals bijv. de Renault 5 GT Turbo.
De ingaande druk (injectiepomp) moet circa 3 bar zijn, de uitgaande druk is dan 0,35 bar + de turbodruk (instelbaar)
Benzinedrukregelaar voor auto's die zijn voorzien van Turbo met 2 carburateurs, zoals bijv. de Maserati Bi-Turbo
Benzinedrukregelaar van top-kwaliteit voor lage druk systemen.Geschikt voor benzine, diesel en E10. Niet voor methanol.
- instelbereik: 1,5-5PSi (0,13 t/m 0,35bar)- max aanvoerdruk: 8PSi (0,55bar)- breedte 83mm, hoogte 60mm- gewicht 165gram
Brandstofdruk-meter tot 1 bar (15PSi) voor gebruik icm carburateur bijvoorbeeld.
draad 1/8" NPT.
IMPROMAXX L-Tec Shop 2024Improve Tuning 26 jaar